گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز پخش مستقیم انواع پشم شیشه کیلویی

آنچه در این مقاله میخوانیم:....

خصوصیات مهم پشم شیشه کاپشنقیمت انواع پشم شیشه کیلویی

کاربردهای پشم شیشه کیلویی بسیار گسترده است بطوریکه از صنایع عایق کاری گرفته تا تولید انواع پوشاک گرم و زمستانی و همچنین تولید کالای خواب مورد استفاده قرار می گیرد. مرکز پخش مستقیم انواع پشم شیشه بصورت عمده، محصولی با کیفیت را با قیمتی ارزان در اختیار مشتریان قرار می دهد.

مرکز پخش مستقیم انواع پشم شیشه کیلویی

خصوصیات مهم پشم شیشه کاپشن

خصوصیات مهم پشم شیشه کاپشن پشم شیشه نوعی از الیاف لطیف و در عین حال مقاوم است که به دلیل خاصیت عایق بودن، کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارد. یکی از کاربردهای پشم شیشه، استفاده از آن برای دوخت لباس های گرم زمستانی مانند انواع کاپشن است که در لایه میانی بین آستر و رویه اصلی قرار می گیرد.

استفاده ار پشم شیشه مرغوب در تولید کاپشن های زمستانی، موجب بالاتر بردن کیفیت لباس شده و به دلیل حفظ گرمای بدن، برای فصول سرد سال ایده آل می باشد و همواره مشتریان زیادی داشته است. پشم شیشه کاپشن ترکیبی از الیاف معدنی و مواد بازیافتی شیشه و پلاستیک ذوب شده است که در مدل های جدید، فناوری نانو نیز به آنها اضافه شده و بر مقاومت، طول عمر و بازده پشم شیشه افزوده است.

توصیه می شود استفاده از پشم شیشه در کاپشن و دیگر لباس ها، حتما به صورت غیرمستقیم و دارای یک آستری باشد. زیرا پشم شیشه می تواند برای پوست بدن انسان، حساسیت زا بوده و در افراد مستعد، ایجاد آلرژی کند. از ویژگی های مهم پشم شیشه می توان به سبک بودن آن اشاره کرد.

وزن پایین پشم شیشه کمک می کند کاپشن تولید شده خیلی سنگین نشده و مصرف کننده را به زحمت نیندازد. همچنین پشم شیشه بر اثر فشار زیاد، تا کردن و یا شستشو خراب نشود. هرچقدر هم که کاپشن پشم شیشه تحت فشار با دیگر لباس ها نگهداری شده باشد، باز هم می توان اطمینان یافت پس از خروج از کمد، پف اولیه خود را حفظ کرده و همچنان حجیم به نظر می رسد.

بهترین روش شستشوی کاپشن پشم شیشه، استفاده از ماشین لباسشویی است. می توان مواد شوینده ملایم نیز برای تمیزتر کردن کاپشن بکار برد. پشم شیشه پس از شستشو، به راحتی و در مدت نسبتا کوتاهی خشک می شود. نیازی به هیچگونه اتوکشی ندارد و فرم اصلی خود را به خوبی حفظ می کند.

قیمت انواع پشم شیشه کیلویی

قیمت انواع پشم شیشه کیلویی پشم شیشه از سوی توزیع کنندگان عمده و یا مستقیما از سوی کارخانجات تولیدی، روانه بازار می شود. قیمت پشم شیشه بصورت کیلویی محاسبه می شود و به نوع و کیفیت محصول بستگی دارد. خرید پشم شیشه بصورت عمده بسیار مقرون به صرفه تر از خرید از مغازه های خرده فروشی است.

توزیع کنندگان عمده پشم شیشه، این محصول را برای تولید انواع کاپشن به خیاطان ماهر در کارگاه های تولیدی و یا کارخانه های نساجی معتبر که در تهیه انواع پوشاک زمستانی فعالیت دارند، می فروشند. امکان خرید غیرحضوری برای تمام مشتریان فراهم شده و سفارش پشم شیشه مرغوب و اعلا در هر حجمی که باشد به صورت آنلاین دریافت شده و پس از تسویه حساب، که آن هم اینترنتی انجام می شود، برای مشتری در سراسر کشور ارسال خواهد شد.

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید