گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید پارچه مموری زنانه و مردانه عرض ۱۵۰ ازبازار تهران

آنچه در این مقاله میخوانیم:....

بهترین کیفیت انواع پارچه های شمعی مموری کاپشنیخرید پارچه مموری عرض ۱۵۰ از بازار تهرانپارچه شمعی چیست و چه ویژگی های دارد؟

بهترین کیفیت انواع پارچه های شمعی مموری کاپشنی

خرید پارچه مموری را چگونه انجام دهیم  تا هم خریدی مطمئن داشته باشیم و هم آن را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنیم؟
پارچه مموری امروزه پارچه هایی بسیار پرفروش در بازار به خصوص در فصل های سرد سال به حساب می آید از اصلی ترین خصوصیات این پارچه می توان به ضد آب بودن و یا عایق بودن آب و مایعات در آن اشاره کرد که شما در هنگام دیدن این پارچه و لمس آن تجربه خواهید کرد.
نرمی و لطافت این پارچه است این پارچه به صورت عایق ای در برابر سرما نیز عمل کرده و برای همین در تولیدی ها و کارگاه ها برای لباس های گرم کاربرد دارد.
این پارچه دارای وزن بسیار کم و سبکی است و به همین خاطر بسیار مورد توجه در صنایع قرار گرفته و از آن برای صنایع و سایر کاربردهای دیگر به غیر از لباس استفاده می شود .
وویژگی‌های دیگر این پارچه می توان به شستن راحت آنچه با ماشین لباسشویی و چه با دست اشاره کرد .
از ویژگی های دیگر آن مقاومت زیاد این پارچه است و تا سال ها می تواند برای شما کار بکند و این پارچه برای آنکه در برابر نور خورشید مقاوم باشد دارای فناوری ضد اشعه فرابنفش است

خرید پارچه مموری عرض ۱۵۰ از بازار تهران

خرید پارچه مموری عرض ۱۵۰ از بازار تهران 

پارچه های شمعی و پارچه های مموری که برای کاپشن و سایر پارچه ها و لباس های عایق آب به کار میرود و معمولاً در کشور تولید نمی شود از کشورهای دیگر به صورت واردات وارد می‌شوند.
بنابراین خرید آن ها باعرض باعرض خارجی انجام شده و با توجه به نوسانات ارزی بخصوص دلار و یورو که در ایران وجود دارد تاثیر بسیار مستقیمی بر قیمت این پارچه دارد.
البته شایان ذکر است که در برخی از کارخانه ها نیز که در داخل کشور وجود دارد این پارچه تولید شده اما کیفیت پارچه های خارجی را ندارد.
 برای آنکه بتوانید پارچه خوب را تهیه کنید لطفاً با ما همراه باشید،  پارچه های که وارد ایران میشود معمولاً در دو دسته تقسیم بندی می شود : گروه اول استوک و گروه دوم به صورت کالیته همانطور که میدانید منظور از کالیته پارچه هایی است که طبق سفارش تولید شده و به هر جایی که بخواهند می فرستند.
 پارچه هایی که دارای کالیته هستند دارای اتاق های مشخص با متراژ های مشخص و مشخصات فنی یکسان بوده است.
 اما پارچه های شمعی که به صورت استوک و عمده وارد کشور می‌شوند ممکن است دارای رنگ های مختلف و مشخصات فنی یکسان این باشد و به همین دلیل ممکن است پارچه هایی با کیفیت های مختلف به کشور وارد شود.
پارچه های شمعی با عرض ۱۵۰ که در بازار تهران موجود است در رنگ های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود ، معمولاً نمایندگی های کمی در ایران وجود دارد که هم بتوانند کیفیت را در حد مطلوب ارائه دهند و هم با قیمت مناسب آن را به مشتری بدهند ، اما شرکت ما  به  شما این تضمین را می‌دهد که پارچه ها را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار شما قرار دهد.
شما میتوانید جهت خرید انواع پارچه شمعی مموری زنانه و مردانه چه به صورت حضوری و چه به صورت قانون آنلاین  خرید مطمئن خود را
 انجام داده و از مزایای خرید از نمایندگی بهره مند شوید شما قطعاً با یکبار خرید از ما مشتری دائمی ما خواهید شد.

پارچه شمعی چیست و چه ویژگی های دارد؟

خرید پارچه مموری و ویژگی های آن

پارچه های مموری که برای کاپشن به کار میرود مانند انواع اقسام و پارچه های دیگر دارای خصوصیاتی هستند که تنها مربوط به خود آنها بوده و سبب می شود از بقیه پارچه ها متمایز شود.
یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این پارچه همانطور که در بالا اشاره شد ضد آب بودن آن است و همچنین علاوه بر آب و مایعات بودن آن می‌توان به آیا قصر ما تا حدودی نیز اشاره کرد .
همچنین عایق بودن در برابر نورخورشید و اشعه فرابنفش می تواند آن را برای مصارف صنعتی بسیار دل انگیز کند یکی دیگر از ویژگی‌های این پارچه سبکی وزنی آن است.
دارای تنوع های بسیار زیادی است و چون معمولاً به صورت استوک به کشور وارد می‌شود از لحاظ گرماژ و نوع بافت و لمس آن بسیار متفاوت است.
بین ورزشکاران بسیار شناخته شده است زیرا انواع تیشرت ها لباس های بادی و بادگیر ها و لباس های کوه و کاپشن ها و کیف ها و شلوار های ضد سرما چتر و سایر لوازم را از آن درست می کند.
این پارچه بسیار برای کاور وسایل الکترونیکی در تولیدی ها مورد استفاده است برای آنکه این پارچه برای شما عمر بیشتری بکند بهتر است آن را با دست نشوید و سعی کنید آن را به خشکشویی ها ببرید زیرا این پارچه دارای آنزیم هایی است که ممکن است بر اثر شستشوی نامناسب بافت آن ازبین برود و سبب خرابی پارچه شود .
مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید