گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پارچه چلوار ایران پوپلین در بازار تهران

آنچه در این مقاله میخوانیم:....

پارچه چلوار چیست؟کاربرد پارچه چلوارقیمت پارچه چلوار ایران پوپلین

کارخانه ایران پوپلین یکی از کارخانه های خوشنام داخلی در زمینه تولید انواع پارچه های باکیفیت است و محصولاتش فروش بالایی در بازار ایران دارد. محصولات ایران پوپلین قیمت مناسبی دارند و در بیشتر بازارهای شهرهای ایران موجود هستند.
یکی از پارچه های پرفروش ایران پوپلین، پارچه چلوار است. در حال حاضر، پارچه چلوار ایران پوپلین با جنس ۱۰۰ درصد پنبه در عرض های ۲ متر و ۱۴۰ سانتیمتر در بازار موجود هستند که عرض ۱۴۰ سانتیمتری فروش خیلی بالایی دارد.

 

پارچه چلوار چیست؟

در گذشته پارچه های چلوار از الیاف طبیعی پنبه بافته می ‌شدند، اما امروزه برخی از این پارچه ها درصدی از الیاف مصنوعی پلی استر هم دارند. پارچه های چلوار الیاف طبیعی به دلیل بافت نرم، سبک، خنکی و غیر حساسیت زا بودن محبوبیت و کاربرد بالایی در تولیدی های پوشاک و کالای خواب دارند و با عرض های مختلفی تولید می شوند.
رنگ اصلی پارچه چلوار سفید است، اما این پارچه به رنگ های دیگری هم تولید می شود.

 

کاربرد پارچه چلوار

کاربرد اصلی پارچه چلوار برای دوخت ملحفه، روتختی و روبالشی در خانه و هتل ها است. همچنین، از پارچه های چلوار برای عروسک سازی و دوخت لباس هم استفاده می شود.

 

قیمت پارچه چلوار ایران پوپلین

در حال حاضر به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه، قیمت انواع پارچه ها از جمله پارچه چلوار افزایش یافته است. اما بهتر است برای خرید عمده پارچه چلوار باکیفیت و پنبه ای از برندهای معتبری مثل ایران پوپلین خرید کنید تا از کیفیت پارچه و جنس الیاف آن مطمئن باشید.
پارچه های چلوار صد درصد پنبه نسبت به پارچه‌های چلواری که درصدی از پلی استر دارند، کیفیت و در نتیجه قیمت بالاتری دارند. همچنین نوع بافت، لطافت و ضخامت پارچه از عوامل موثر بر قیمت پارچه چلوار است.

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید