گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش محصولات کارخانه بافت پارچه دستمال میکروفایبر

آنچه در این مقاله میخوانیم:....

ویژگی های مهم پارچه دستمال میکروفایبر شیشهخرید بدون واسطه پارچه دستمال میکروفایبر

پارچه های میکروفایبر که عموما به صورت دستمال میکروفایبر عرضه می شوند طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. علت محبوبیت پارچه دستمال میکروفایبر کاربردی بودن آن به ویژه در آشپزخانه است. این پارچه قابلیت جذب بالا دارد و برای پاک کردن سطوح استفاده می شود و قیمت مناسبی دارد. برای استعلام دقیق قیمت این محصول و مطلع شدن از قیمت روز محصولات می توانید به بخش مربوطه در وبسایت رسمی مجموعه ما مراجعه فرمایید.

قیمت فروش محصولات کارخانه بافت پارچه دستمال میکروفایبر

ویژگی های مهم پارچه دستمال میکروفایبر شیشه

ویژگی های مهم پارچه دستمال میکروفایبر شیشه پارچه ها معمولا به دلیل تفاوت نوع متریال به کار گرفته در بافتن و هم چنین فرآیند بافندگی شان با یکدیگر متفاوت هستند و ویژگی های منحصر به فرد دارند. پارچه دستمال میکروفایبر نیز این گونه است؛ یعنی به دلیل پروسه بافندگی و کیفیت متریال به کار رفته برای تولید آن، ویژگی های خاصی دارد.

  • میکروفایبر ها الیاف بسیار ظریفی هستند به طوری که ضخامت آن را بای ضخامت موی انسان مقایسه می کنند. ظریف بودن این الیاف سبب شده تا این پارچه در پاک کردن سطوح عملکرد عالی داشته باشد. لذا این پارچه بدون استفاده از شوینده قابلیت بالایی در پاک کردن سطوح دارد و لازم نیست از شوینده یا پاک کننده دیگری استفاده کرد.
  • از این نوع پارچه تحت عنوان پارچه دستمال شیشه نیز استفاده می شود. علت این است که پارچه دستمال میکروفایبر به دلیل ظرافت الیاف و بافت نرمی که دارد به راحتی گرد و غبار را از روی سطح شیشه پاک می کند بدون آن که خط و خشی بر روی شیشه ایجاد کند و یا برخلاف روزنامه های کاغذی و … به طبیعت آسیب برساند و موجب از بین رفتن آن شود.
  • این پارچه قیمت مناسبی دارد و کاملا به صرفه است. در سایز های مختلف روانه بازار می شود و در صورت نگهداری صحیح مانند شست و شو با شوینده مناسب، می توان آن را به مدت طولانی نگه داشت و چندین بار استفاده کرد.

خرید بدون واسطه پارچه دستمال میکروفایبر

خرید بدون واسطه پارچه دستمال میکروفایبر اگر شما نیز به فکر خرید پارچه دستمال مناسب هستید که شما را از خرید شوینده ها و پاک کننده های متعدد معاف کند و در عین حال دوست دار طبیعت باشد می توانید پارچه دستمال میکروفایبر را گزینه مناسبی برای خریداری بدانید.

مجموعه بازرگانی ما سابقه درخشانی در زمینه عرضه این مدل پارچه دارد. تنوع رنگ پارچه میکروفایبر و تنوع سایز محصولات تولیدی ما بالا است و سلیقه های گوناگون را پوشش می دهد. هم چنین تلاش شده تا با عرضه مستقیم محصولات محصولات با نازل ترین قیمت در دسترس مشتریان عزیز قرار گیرد.

شما می توانید برای ثبت سفارش و خرید مستقیم و بی واسطه محصول مورد نظر خود به بخش فروش سایت مراجعه فرمایید و در صورت سوال با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید